Kdo jsme?
Jsme nově vzniklá česká fitness značka, která na povrch přišla s tréninkovým deníkem. Na našem trhu, žádný podobný v tuto chvíli nenajdete.
Jsme na začátku a naše cesta teprve začala. Učíme se, plánujeme a postupně realizujeme naši vizi.
Děkujeme, že díky Vám můžeme!
V čem jsme odlišní?
Jsme staromódní, ale praktičtí.
Máme rádi papír, fyzické diáře a zápisníky. Aplikace využíváme a máme je rádi asi jako každý člověk v dnešní době. Stojíme si ale zatím, že některé věci máme radši fyzicky před sebou.
Proto jsme se rozhodli vytvořit Journ tréninkový deník. Cílem bylo přenést vše pozitivní z tréninkových aplikací do hmotné podoby.
Při tvorbě pro nás byla zásadní kvalita, praktičnost a dobře vypadající elegantní design.
Více informací o deníku můžete najít zde.
Jak vznikl nápad na tréninkové deníky?
Mé jméno je Daniel Farnbauer a stojím za vznikem značky Journ.
Sám již nějakou dobu cvičím. Dlouhou dobu jsem cvičil podle intuice a striktně jsem se nedržel žádného tréninkové plánu, ani jsem si nic nezapisoval. Z důvodu špatné techniky a nesystematického cvičení se žádný výrazný progress nedostavil. Proto jsem se rozhodl najít si trenéra a začit si své tréninky zapisovat a celkově dát tréninku jasnou strukturu.
Hledal jsem idealní řešení, jak svůj progres a trénink zaznamenávat. Chvilku jsem zkoušel tréninkové aplikace, ale z dlouhodobého hlediska mi nevydrželi a při tréninku mě nutili neustále vytahovat telefon, který mě ve finále spíše rušil a odváděl od samotného tréninku. Proto jsem se rozhodl zapisovat vše do sešitu, který po čase začal ztrácet systém a spíše se z něho stal zmatený zápisník všeho možného.
Tehdy jsem si říkal, že si objednám strukturovaný tréninkový deník, ale zjistil jsem, že na našem trhu není žádný, který by splňoval mé nároky. Viděl jsem spoustu lidí v mém okolí a fitness centrech zapisovat si své tréninky do všech možných sešitu, proto mi přišlo vytvoření strukturovaného tréninkového deníku, jako skvělý nápad.
Proč zrovna název Journ?
Název značky Journ je zkratka slova journey v překladu z anglického jazyka "cesta". Společně s naším logem reprezentuje hlavní hodnoty a myšlenku naší značky.
Našim hlavním záměrem je, aby naše produkty pomáhaly ostatním lidem na cestě k lepšímu zdraví a naplnění cílů.
Jak vznikal design deníků?
Jmenuji se Albert Kulík a stojím za vytvořením grafické podoby Journ tréninkových deníků.
Hlavním účelem při tvorbě deníků bylo, aby byly maximálně čitelné a bylo je příjemné používat na každodenní bázi. Vzhled deníku se bude odvíjet od individuálního přístupu každého z Vás. Každý má totiž jiný styl zapisování, odlišný rukopis a stejně tak i přístupu ke cvičení. Náš tréninkový deník jde všem těmto odlišnostem naproti a nechává uživatele, aby si ho svým používáním zaplnil a udělal ho jedinečným.
Přehlednost deníku je klíčová. Jeden z faktorů, který dělá Journ přehlednější jsou tmavé stránky na začátku každého tréninkového měsíce. Díky nim můžete snadno nalézt kde jste skončili a nalistovat vždy správnou tréninkového stránku. Stejně tak se můžete kdykoliv podívat na přilehlé shrnutí měsíce, díky kterému sledujete Vaši cestu.
Kvalita v srdci evropy
Celý výrobní proces našeho deníku probíhá v České Republice, konkrétně v Praze. Deník je vyroben v knihařské dílně a je ručně dokončovaný, každý kus nám tedy projde pod rukama.
Naše zázemí se nachází v centru Prahy na Národní třídě.
Zajímá Vás něco dalšího?
Sledujte naše sociální sítě a blog, nebo nám napište. Rádi odpovíme na Vaše dotazy.